vineri, 15 mai 2009

MM Stoica loveste din nou


Nuuuu, nu va îngrijorati! Nu bate un suporter al propriei echipe! Nu da un cap în gura! Nuuuu! De data aceasta, MM loveste cu o replica de zile mari, cu un cuvant taios.
Cum s-au desfasurat ostilitatile. La GSPTv, MM își apara echipa (gest foarte frumos, de altfel) împotriva lui Penescu, patronul de la FC Arges. Din cate am inteles eu și din cate spunea disperat Penescu, echipa lui MM nu era în discutie, dar el o apara inversunat. Cum e și firesc, discutia a degenerat în injuraturi reciproce, După ce MM facuse un apel la „a nu cobori nivelul”. MM a spus despre Penescu ca e un „baiat de balcon” (???) și ca „daca te imbraci în negru și conduci Maybach nu înseamna ca...”, a zis nu stiu ce de gramatica și de analfabet. Penescu, la randul sau, a amintit de pumnul dat suporterului, a afirmat ca MM e un ‘ot, ca i-a luat banii patronului Stelei și i-a dat pe niste nulitati fotbalistice sud-americane etc. La un moment dat, discutia a ajuns în urmatorul punct:
MM (cu aerul ca spune ceva nou): Hai, maaa! Nu ma face sa cobor nivelu’ discutiei. Sa știi ca pot sa vorbesc și urat...
Moderatorul (impaciuitor): Nu va mai certati! Va rog! Lasa, ca o sa va impacati!
MM (mai mult pentru sine): Ce, sa ma impac eu cu asta...
Penescu (hotarat): Eu nu ma impac cu proștii!
MM(zdrobitor): Hai, ma! Atunci înseamna ca nu esti impacat cu tine insuti.

Nec plus ultra! Mai e ceva de spus? Eu zic ca nu. MM rules! Ce spirit! Ce rafinament!

Ca tot veni vorba de fotbal, aseara am vazut Barcelona-O. Lyonnais. Un meci splendid. Eu tin cu OL, dar chiar și asa (OL a pierdut cu 4 la 2), am ramas cu impresia unui mare meci. De aceea, as indrazni sa le spun microbistilor care își sparg capetele unul altuia pe stadioanele tarii: Domnilor, alegeti-va cate o echipa din CL și tineti cu ea! Nu veti regreta. Fie ca pierde, fie ca invinge. Lasati în felul acesta în offside „Liga lui Mitica”, pentru ca nu se merita sa investiti suflet, și pasiune, și incredere în aceasta liga. Va asigur ca nici în 300 de ani o echipa romaneasca nu va sti nici macar sa piarda cum a facut-o OL aseara. Daca alegeti totuși „Liga lu’ Mitica”, pe principiul romanesc ca „sunt ratati, dar sunt ratatii nostri”, nu pot decât sa va urez, vorba lui MM, „sa fiti impacati cu voi insiva”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Cateva consideratii cu privire la motivele pentru care consider ca lupta antiecumenista se afla intr-un impas de moment

Ii respect pe toti cei ce scriu cu buna credinta pe pagina mea de facebook , chiar si pe cei ce scriu impotriva mea, imi pare rau ca lu...

Arhivă blog