luni, 11 august 2014

Comunicat



Referitor la articolul Domnii Chirilă şi Moleanu pregătesc un SuperFAC de România, apărut în cotidianul Gândul, în data de 24 iulie 2014, fac precizarea că afirmaţiile făcute în interviul telefonic acordat sunt opinii personale, care nu trebuie confundate cu linia politică şi cu doctrina Forumului Alternativa Creştină, un partid creştin-democrat, care respectă legile ţării şi regulile jocului democratic. 
Înţelegând că unele dintre aceste opinii personale au determinat prezentarea într-o notă defavorabilă a demersului de constituire a Forumului Alternativa Creştină, am luat decizia de a mă retrage din funcţia de secretar general interimar, pe care o ocup în prezent, dând astfel curs hotărârii adoptate în cadrul şedinţei de constituire a partidului, potrivit căreia, atunci când un membru pune într-o lumină defavorabilă formaţiunea, trebuie să-şi asume declaraţiile sau faptele incriminate şi să prezinte o demisie de onoare, indiferent de funcţia ocupată.
Afirm că, în calitate de creştin, nu pot urî sau dispreţui o persoană sau un popor, indiferent de naţionalitate sau rasă, având un respect egal pentru toţi oamenii, care sunt creaţia lui Dumnezeu.


28 iulie 2014   
Alexandru Moleanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Cateva consideratii cu privire la motivele pentru care consider ca lupta antiecumenista se afla intr-un impas de moment

Ii respect pe toti cei ce scriu cu buna credinta pe pagina mea de facebook , chiar si pe cei ce scriu impotriva mea, imi pare rau ca lu...