duminică, 7 octombrie 2012

Revista Valea Muntelui, 3/2012

3 comentarii:

  1. Domnule redactor-șef,
    Sunt prof. Jibu Cristina,care prin intermediul d-nei prof. Popa Ioana am reușit să intru în legătură cu d-voastră și cu această publicație de cultură și spiritualitate, deosebită pe care o coordonanați. Am studiat conținutul revistei și doresc pe această cale să va transmit mulțumirile mele pentru cuvintele frumoase pe care le-ați rostit la adresa mea.Vă mulțumesc pentru tot și vă doresc multă putere de muncă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa si interesanta revista ! Felicitari ! Sa o tineti tot asa. Va urez o zi excelenta.

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Cateva consideratii cu privire la motivele pentru care consider ca lupta antiecumenista se afla intr-un impas de moment

Ii respect pe toti cei ce scriu cu buna credinta pe pagina mea de facebook , chiar si pe cei ce scriu impotriva mea, imi pare rau ca lu...